W ramach stałej współpracy otrzymują Państwo pierwszeństwo w usuwanie nagłych usterek. Po zgłoszeniu awarii informatyk pojawi się u Państwa w firmie bez konieczności oczekiwania w kolejce. Ponadto podpisując umowę na stałą obsługę otrzymują Państwo korzystniejsze ceny za usługi oraz do kilku godzin obsługi wliczonych w stałą, niższą opłatę niż zapłaciliby Państwo zgłaszając te usterki bez podpisanej umowy.
W ramach stałej opieki otrzymują Państwo:
– pierwszeństwo na naprawę po zgłoszeniu awarii,
– przeglądy komputerów pod kątem bezpieczeństwa,
– przeglądy komputerów (hardware) i drukarek oraz ich konserwację,
– cykliczne kopie zapasowe ważnych plików,
– pomoc Help-Desk na bieżąco,
– pomoc w doborze nowego sprzętu i oprogramowania,
– odbiór starego sprzętu,
– szkolenia według potrzeb klienta.